پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی گیاهان دارویی و طب ایرانی با همکاری مرکزرشد فناوری گناباد

برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی گیاهان دارویی و طب ایرانی با همکاری مرکزرشد فناوری گناباد

- 1402/06/08

نمایشگاه و جشنواره استانی گیاهان دارویی و طب ایرانی همزمان با هفته دولت با همکاری مرکزرشد فناوری گناباد و آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، همزمان با هفته دولت، نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی و طب ایرانی با همکاری مرکز رشد فناوری گناباد در حوزه موارد اجرایی، مشاوره و کارشناسی طرح های ارسالی به جشنواره و  ایجاد غرفه در نمایشگاه جانبی و پیگیری پژوهشسرای دانش آموزی پیامبر اعظم(ص)(به عنوان قطب استانی گیاهان دارویی)در تالار علامه بهلول دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.   

در حاشیه جشنواره، نمایشگاهی به منظور معرفی فعالیتهای کارآفرینی با حوزه فراوری گیاهان دارویی با حضور محمدتقی تقی‌زاده رئیس دفتر و مشاور مدیرکل، حسین حسین پور رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان، لطفی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه، پورعباس مدیر پژوهشسراهای استان و جمعی از مسئولین شهرستان در گناباد، قطب استانی گیاهان دارویی افتتاح شد. 

در این نمایشگاه واحدهای فناور مرکز رشد فناوری گناباد با زمینه کاری مرتبط از قبیل طعم گستر شهد الوند، هوشمند سازی در مباحث کشاورزی، فراوری مواد معدنی و گیاهی به منظور کاهش عوارض بیماری های طیور در این نمایشگاه حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.